Tillbaka till verkligheten

Hej på er!
Så, nu är jag tillbaka i min lilla men mysiga lägenhet. Jag trivs verkligen bra här, men har just nu en himla stor lust att lite möblera om, får se vad det blir av det.
Stockholms resan var rolig, även fast jag var smått irriterad ibland, och jag kan inte helt säga att varför jag var det. Måst analysera mitt beteende, kanske jag kommer fram till något då. Vi shoppa, var till Gröna Lund och såg Coldplay, helt som planerat. Jag skall visa mina fina fynd till er snart.
Idag har jag haft en trevlig dag med Michaela, vi har varit på loppisrunda här i Berghäll (var jag tror att jag bor) och i Vallgård. Fyndade lite, ska ta och visa åt er det med.
Imorgon börjar skolan och det skall bli helt kul att få en rutin tillbaka (och börja gå på gymmet igen, dom har haft sommarstängt tror jag bestämt.. eller så är det bara jag som har haft sommarstäng) och att få vara lite mer social igen.
Och tack alla för gratulationerna på min födelsedag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0