Presentkort

Hej alla Helsingfors bor! Någon som vill gå gratis till ett gym i en månad? Jag fick idag på posten ett presentkort från mitt gym (bluefitness) som jag kan ge åt någon av mina vänner. Då får man i en månads tid gratis gå på olika dragna timmar och använda deras gym hur mycket man vill. Bluefitness har gym i Myllypuro, Böle och Sörnäs här i stan och man får gå till alla om man vill. Är någon intresserad? Jag sku vara jätteglad om jag sku få lite sällskap till gymmet och kanske jag äntligen då sku gå på nån timme! Det här sku då handla om januari månad, för presentkortet går ut den sista januari och senast en 6.1 måste man gå och "förvandla" presentkortet till ett gymkort. Så det är inte så länge kvar. HOPPAS någon är intresserad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0