Back to the vardag

Nu är bröllopet över och man kan gå tillbaka till vardagen igen. Jag var ganska närvös och hade mycket och göra förra veckan så träningen blev det inte mycket av. Senast jag var ut och springa var för en vecka sen, men jag ska fara idag igen ut och se hur det känns. Var till gymmet idag morse, det var så himla skönt. Såg på Emmerdale och gick o sprang turvist på springmattan, det var roligt. Sen när jag gått egenom maskinerna och var i stretching rummet kom det en man dit som var en riktig bodybuilder. Han börja prata med mig om hur han hade skadat sig före julen och fick inte träna på två månader och idag var hans första dag tillbaka. Sen hjälpte han mig och visade bra stretching positioner. Det är mycket roligare när man har någon att prata med, även fast det var på finska.
Jag trodde att jag skulle ha gått upp en massa förra veckan eftersom jag inte motionerat eller tänkt nå mer på vad jag ätit, men jag har varit så närvös och stressad så jag hade gått ner 1,8kg. Det är jag ganska så jätteglad över. Kanske det finns en chans att man vågar gå lättklädd i sommar.
Är det någon som vill veta i details hur bröllopet gick? I såna fall kan jag berätta.

Kommentarer
Postat av: Jeffi

Berätta! :) Ja läser gärna, å jo ja utlovar bilder på min lilla jordgubb (ja den har ett namn) men nu for pappa iväg med den å lägga nya vinterdäck.

2009-02-17 @ 13:44:30
URL: http://j
Postat av: S

Jag vill absolutabsloutabsolut ha details! Vem blev fullast (hehe, bara om du vill), eventuella snyggingar, mat och sånt. Tell me!

2009-02-17 @ 18:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0