The halarsitz

Hello! Ojoj va kul halarsitzen var, lite för kul för min del tror jag. Jag drack väl kanske en eller två snapsar för mycket.. Men helt super roligt hade jag. Maten var kanske inte den bästa, men jag hade jätteroligt bordsällskap och när vi sjöng we are sailing var filiisen på topp. Jag kan ju tillägga att jag satt i fiilisbordet, we won everytime. Mot slutet börjar jag få mycket stora minnesluckor. Jag har varit påväg in till centrum kommer jag ihåg, men de har jag tydligen inte lyckats med. Läste igenom mina meddelanden som jag hade skickat till Lina och Sofia och fattar inte ens hälften av vad jag har försökt skriva. Kommer ihåg att jag hade såna problem med att om jag kunde ha min halare på på krogen eftersom jag inte heller kunde ta av den och lämna den på narikkan för att jag inte hade något annat än tunna legginsar under, men när jag har försökt skriva det i ett meddelande har det blivit så här istället: "Ja jan hu lämna min halare på marillan en ja här inget moder." Det fattar väl alla eller hur? Jag har börjat använda ordbok när jag skriver meddelande, och det har tydligen gjort det extra svårt att skriva i berusat tillstånd. Nåjaa. Mina kläder ha ja lyckats få av mig precis innanför dörren, allt i en stor fin hög. När jag vaknade på lördagen var inte fiilisen på topp längre. Men för det, en oförglömlig sitz. Now some pictures.


Kommentarer
Postat av: syster

Ajj en snaps fö myky? I doubt it .

2009-02-09 @ 08:33:28
Postat av: syster

Ajj en snaps fö myky? I doubt it .

2009-02-09 @ 08:33:40
Postat av: S

Hehe, vid "ja här inget moder" blev jag lite orolig faktiskt, annars är ju Narikkan ganska svårt att stava:-D

Vi får ta det en annan gång! Huvudsaken att du är ok och så!

2009-02-09 @ 12:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0