Halarsitz tomorrow

Så, det blev inget gym på tisdagen. Hon som skulle "hjälpa" mig hade blivit dubbelbokad så jag ska imoron istället. Efter skolan och före sitzen. På kvällen ska jag nämligen på halarsitz, det ska bli kul! Idag har jag varit barnvakt åt världens gulligaste flickor. Efter det var jag en sväng till blivande giftaparet. Jag hade roligt åt skrivfel och åt supergod mintchoklad. Jag kan inte sluta äta godis, tror det är något allvarligt fel på mig. När jag gick i högstadiet hade jag "karkkilakko" typ hela tiden och om jag inte minns fel klarade jag av dem ganska bra. Where is my självdisciplin? Nu borde jag städa, men istället ser jag på senaste avsnittet av gossip girl och surfar på internet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0