Jobb

Tjena! Idag skall jag för första gången i mitt liv jobba nattskift. På ett åldringshem. Ska bli intressant, och roligt med pengar.
Nästa vecka ska jag jobba tre dagar, även då på åldringshem. I Vanda. Nästa vecka kommer att bli ganska tung har jag på känn. Jag har skola sex dagar (jo, även på lördan) och sen ut över det har jag skoluppgifter och jobb. Men om man int vill leva som jag har gjort den senaste månaden (utan pengar) så måste man jobba.
Jag funderar på en par grejer.. Ska man ha med helt vanlig varm mat om man far och jobbar natt tur? Och vad ska man ha för inneskor? Jag har ett par plast sandaler som ja tänkt ta, eller borde jag ta mina svarta innegympaskor? Och borde jag egentligen sova nu?
Jag har varit ganska effektiv idag. Jag har tvättat spisen (för första gången sen jag flytta, så ni kan ju tänka er hur den såg ut), städat, gjort skolsaker och varit till gymmet.
Nu tror jag att jag ska fara och panta flaskor så jag har råd att köpa något att äta. Trevligt veckoslut!

Kommentarer
Postat av: Anonym

SONISPHERE!!

2009-02-28 @ 17:31:54
Postat av: LINA

JO FAN VI FAR, ja ha jobba då så då kanske ja har nå pengar !

2009-03-01 @ 13:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0