Mera maraton

På fredagen var pappa ner till fammo och hälsade på. När han kom hem sa han att han hade berättat åt fammo att jag håller på och tränar till ett maraton, och fammo hade undrat var jag skall springa. Ja, det var ju en intressant fråga. Jag började fundera på det, och jag tror nästan att mitt första maraton blir här i Finland eller eventuellt i Sverige. Om jag sen skulle klara av det så skulle jag gärna åka nånstans längre bort och springa maraton nummer 2. Var och surfade lite och hittade den här sidan. Jag skulle gärna springa i London eller New York, kanske man skulle ha det som belöning om man klarar av det första maratonet.

Kommentarer
Postat av: Daggy

ønskar dej all lycka till med ditt trænande! ja ha gett upp min plan på att klara av ett marathon (iaf på några år framåt) eftersom ja int har tid o ork att træna ti det, Men Lee, lyd de råd du ha fått, ta d lugnt! kroppen børjar annars bara motverka dig o då får du bara skador... o jeps, dæfør har ja knæproblem (o ryggproblem) o d e int någo vidare.. :S love u!

2009-02-01 @ 17:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0