The perfect playlist?!

Jag sitter här och försöker laga färdigt en playlist till Michaela och Mickes bröllop som skall tilltala både unga & gamla, män & kvinnor och människor med olika musiksmaker. Inte så lätt direkt, men ska jag vara ärlig är jag ganska nöjd ändå. (Och viktigast är ju att jag tycker om musiken, eller hur?)
Jag var till gymmet i måndags och igår hade jag lite sjukt i rumpan och låren, men idag, insidan av mina lår är sjuka. Men det känns skönt tillika att känna att man har gjort någonting. Om jag hinner skall jag kanske besöka gymmet senare ikväll, men först skall jag till Michaela & Micke och öva gå.
De gifter sig i lördag. Jag är så GLAD, men också skitNÄRVÖS. Ska bli huippu!

Kommentarer
Postat av: S

Insida lår och bröstmusklerna blir alltid sjukast! Okej, nu låtsas vi som om jag inte just lät helt pervers, men jag menade faktiskt efter gymmetx-D

2009-02-12 @ 09:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0