Åh, tung dag

Nu är jag tillbaka i Helsingfors. Och innan jag får gå och sova skall jag ut och träna till maraton, gå i duchen, laga basgruppsläxan och läsa på ordförhör. Men jag har sovit i tågena, så jag känner mig inte så där dödstrött. Och dessutom var det bra att jag var hem efter lenkkitossorna för jag hade även glömt mina skidbyxor och min telefonladdare där. Jag tror jag håller på att bli glömsk. Ja, men nu skall jag ut och springa runt tölöviken. Det här kommer jag att lyssna på:

12 Stones - Anthem for the underdog
The Bravery - Time wont let me go
Guru Josh Project - Infinity 2008
Soulja Boy Tell 'Em - Crank that
Coldplay - Lost+
Kanye West - Stronger
Rise Against - Under the knife
Coldplay - Lovers In Japan
Lady Gaga - Pokerface
The Bravery - Above and below
Coldplay - Life in technicolor II
Eurythmics - Sweet dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0