Crazy person?

Okej, lova att inte börja skratta nu! Jag har fått konstiga cravings på sista tiden. Som till exempel att se på Lost. Jag såg säkert 30 avsnitt på två dagar. Och det ända jag äter för tillfället är spagetti med Pesto Rosso. Till frukost, lunch och middag. Min senast craving är att springa ett maraton. Jag vill börja träna till ett maraton. Varifrån kom det? Jag vet inte när jag har tänkt att jag skall klara av att springa ett maraton, kanske jag aldrig kommer att klara av det, men inte i år iallafall. Men i år, närmare sagt imorgon ska jag börja träna. Både mentalt och fysiskt. Like we runners say: put it all in the game. Or something.
Imorgon börjar även min skola igen. Jag sku inte alls orka med alla uppgifter och tenter, men jag har saknat mina klasskompisar. Ska bli kul att se dem igen! (Speciellt vissa av dem).
Yes, btw, jag hade helt glömt bort att vi ska läsa en bok och skriva en recension om den till svenskan. Den ska va inne i måndag. Jag har ingen bok. High five Lee!
Sen funderar jag om jag skall besöka Pojo under veckoslutet.. jag har inte varit där en ända gång i år ännu..! Hahahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0