Examination

Hello! Imorgon har jag en PBL-examination. Det är typ som en tent, men egentligen inte alls. Jag kan inte riktigt förklara, men iallafall, någonsorts test på min kunskap har jag i morgon. Vi blev med två klasskompisar efter i skolan idag och disskutera vad kursen har gått ut på, så jag känner mig ganska trygg.
Efter examinationen har jag individuellt samtal med min handledare, det är lite skrämmande. Jag hoppas på att få höra många positiva saker, but you never know.
Sen bär det av till Pojo. Skall till frissan på lördag morgon, och sen skall jag köra mamma och pappa ner till Hangö, och när de har festat färdigt där skall jag och söka dem igen. Pappa mutade mig med att jag sku få köra nya bilen. Jag fick faktiskt testköra den i onsdags när jag var hem en sväng. Me like.
Snart är det bara två veckor kvar till Michaela och Mickes bröllop.

Kommentarer
Postat av: S

Hoppas det gick bra! PBL-what alltså. Och visa sen va du har gjort med håret:-)

2009-01-30 @ 20:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0