Hahahahaha

Madonna ska ju ge en konsert i Finland i sommar och jag var på skojs skull in och kollade hur mycket biljetterna kostar. Helt grymt, dom var 245€/295€ styck. GRYMT! UPPDATERING! Okej, så den siten jag var och kollade på hade fel information. De kostar mellan 99€ och 119€. Fortfarande för mycket enligt mig. Jag sku aldrig betala så mycket för att se henne. Nu måste jag piggas upp med lite vitser.

-Men Olle, var är din lillebror?
-Han trillade av cykeln borta på vägen och ligger och gråter. Jag tog hem hans cykel.
-Varför tog du inte med lillebror hem?
-Honom är det väl ingen som stjäl!

Har du hört om olje-shejken som satt i sina egna tankar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0