Maratonträning dag 1

Så today var jag ut på min första länk. Runt tölöviken. Det var så skönt. Och jag kan säga att i början var det svårt att hålla sig till den ena minuten jag sku springa, men när jag sista gången sprang kändes den ena minuten som 10 minuter. Vi har snöstorm i Helsinki för tillfället, jag såg inte så bra när jag var ute, men konstig nog hade jag inga problem att se när ett gäng på ca 10 snygga män sprang emot mig. Jag tror jag ska göra tölöviken till min regular rutt.
Sen jag kom hem har jag diskat och sett på Madagascar. Skitrolig film. "Naah, just smile and wave, boys. Smile and wave"
Nu ska jag hoppa i duchen och sen sova. Första hjälp tent har jag imorgonbitti, not nice.
Ja, och jo, int va du Sofia ute på länk i Alppila ida vid en sex tiden? Om int så ha ja sett din dubbelgångare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

I wish! Tyvärr satt jag inne hela dagen i ett desperat försök att jaga bort den sista hostan (excuses, excuses:-). Coolt! Dubbelgångare!

2009-01-08 @ 21:49:54
Postat av: S

Äh, min diskreta signatur kommer aldrig med! Det var alltså såklart jag som skrev ovanstående. Tänkte bara tillägga att du gärna får höra av dig om du vill ha sällskap på dina motionsrundor!

2009-01-09 @ 08:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0