Maratonträning dag 23

Liten uppdate med hur det går med min maratonträning. Jag har klarat av allting, men jag kan inte dirket påstå att det har varit lätt. Jag har nämligen haft ganska sjukt i min vrist-insida som jag skrev om här tidigare. Nästan alla har rådit mig att ta det lugnt och inte löpträna, men jag har varit så taggad att jag inte har velat sluta, och idag kände jag nästan inte av någonting. Jag har även två onsdagar i rad varit ute på över 10kilometers länkar, och funderar allvarligt på att göra det till en onsdags "ritual".
Kollade foton idag på allas favorit site Facebook. Två av mina bekanta har tydligen varit till alperna och skidat/snowboardat med ett större gäng. När jag såg bilderna bestämde jag mig för att göra samma sak. Samla ihop ett gäng och åka och skida, festa och ha roligt. Visst är ni med? Våren 2010 skulle vara ganska passligt. Börja spara pengar nu!

Bilder från min skidsemester med min au-pair familj. Andermatt 2006.

Kommentarer
Postat av: Jeffi

Oh alperna. Pappa ha lova att vi ska åka. :) E de så att du e påväg till Hanko idag. Tänkt bara påminna om boken om du sku vila vara så snäll och ta med den?

2009-01-31 @ 09:44:30
URL: http://jeffissteg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0