Min helg

Jag har varit i Pojo i helgen. På fredagen kom jag hit och åkte nästan genast till Emma.
På lördagen var det påminne som gällde. Jag, mamma och pappa var och åkte i två timmar, det var jätteroligt, men lite enformigt. Pappa föll första gången vi åka i "Karis-backan" så han ville inte åka där nå fler gånger, så vi åkte i samma backe hela tiden.
Emma och jag hade tidigare bestämt att vi skulle se Madagaskar på kvällen, så jag åkte till henne. Mittiallt var vi nu sen påväg till affes ändå. Fast jag inte alls sku fa ut. Liisa kom från Helsingfors för att fa ut till affes, och hon och Emma fick mig övertalad att komma med. Det var faktiskt helt roligt, ända tills jag och Emma gick hem från efterfesten. Då föll jag, fick sår på mitt knä och de nya legginsina jag köpte på torsdagen fick ett hål. När vi kom hem till Emma satt jag på en pall och vi skratta och had roligt åt någonting och så faller jag mittiallt bakåt och landar rakt på den där grejen som finns i datasladden, den som för ihop båda sladdarna. Rakt på rumpan. Och jag kan inte sitta längre för det tar så sjukt.
Idag har jag bara slappat och varit ut på länk med Johnny. Sen satt vi och såg på gamla foton från vår babyträffsgrupp.
Bestämde mig också för att återvända hem till Helsingfors först imorgon, för jag vill inte gå ut i regnet.

Kommentarer
Postat av: michaela

Oj nej! Att du lyckas. Du måst skaffa kryckor eller nå liknande stödmedel för att hållas uppe... Gammal gumme håller du ju på å bli.

2009-01-12 @ 07:18:29
URL: http://michaelasvida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0