One Year

För ett år sedan skrev jag ett brev åt mig själv. Lite som en lista på vad jag trodde då att skulle hända under det gågna året. Jag hade skrivit 16 punkter, och fem av dem har hänt. Dessa är:

Den 23.Januari.2009 kommer jag att...
...bo i Helsingfors eller Åbo
...studera (psykologi eller någonting annat)
...träna till ett maraton
...hålla på att planera bröllop med Michaela (hennes & Mickes)
...ha varit utan tobak i 23 dagar (eller mer)

Några som jag misslyckades med är:
...ha besökt ett nytt land (sen 23.1.2008)
...ha sparat åtminstone 200€ till min Nya Zeeland resa
...ha läst alla sagan om ringen böckerna
...ha cyklat till Padva
...ha varit nykter i sex veckor i ett sträck
...ha lärt mig att plocka mina ögonbryn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0