Snart är det måndag igen..

Så var det veckoslutet nästan över. Igen. Jag hade ju som sagt nästan hela min familj in till stan igår och shoppa. Pappa köpte en fin mörkgrå Hugo Boss kostym och mamma köpte en fin lila klänning till bröllopet. Jag som egentligen skulle kolla efter strumpbyxor och bh eller en body hitta istället en klänning i Gina Tricot. Eller Gina Tonic som pappa trodde det hette. Men det var roligt att hänga hela dagen med the family. Jag försökte övertala pappa att han, jag och Lina skall åka till London, och han verkade inte så negativ till tanken, så vi skall se vad som händer.
På kvällen var jag till Michaela. Vi disskutera bröllopet, och jag blir bara mer närvös för varje dag som går. Sen såg vi på en film med Vin Diesel. The Pacifier tror jag den heter. Sen for jag snällt hem och lade mig och sova. Så skönt att vakna utan krapula.
På fredagkväll ända till tolv på natten var det någon som spela Pokerface för fullt i nån lägenhet ovanför mig. Och halv två vaknade jag av att någon som heter Jari stod och skrek på Seppo. Jag funderade hos Michaela hur det kan komma sig att det är första gången jag vaknar av att något sånt händer och hon kom med den smart tanken att jag kanske aldrig har varit hemma den tiden på en fredag tidigare. Eller sen har jag luggit avslocknad i sängen redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0