Stretching

Jag stretchar varje gång efter att jag har varit ute på länk, men ibland gör jag inte det genast utan kanske en halv timme, timme efter att jag har kommit hem. Är det fel? Måste man stretcha genast man kommit hem? Jag tycker mest om att stretcha mina vadmuskler. Ibland känns det nästan skönare än sex att få stretcha vadmusklerna, men bara nästan.
Jag kom på att jag aldrig stretchar före jag far ut på länk, kan det månne ha något att göra med att jag har så sjukt i min vrist? Jag var idag ut och gick med Emma från min klass, och då kände jag igen att något inte var som det skulle vara.
Jag sitter och dricker kaffe nu. Jag tror jag är världens sämsta kaffekokare. Eller så är det något konstigt med min kaffekokare. Jag skyller på det senare. Mitt kaffe smakar vatten idag. Igår var det allt för starkt. Aldrig blir det rätt.
Mamma ringde idag och meddelade att hon, pappa och Lina är påväg in till Helsingfors imorgon på morgonen. De skall och rea handla och söka efter en kostym åt min pappa som han kan ha på bröllopet. Jag lovade att fara med dem. Mamma meddelade även att de skall handla fina saker när de har "plånboken" med sig efter att jag berättat att Guess har 50% rabatt på vissa varor. "Plånboken" är då min pappa.
Idag har jag även fått flera sidor skrivna på mitt arbete till svenskan, känns skönt.

Kommentarer
Postat av: Daggy

stretcha lite nær du kommer hem o stretcha sen mera senare.. bæst e d att gøra d senare... kanske 2 timmar efter sku passa bra.. så sånt :) Bra att nån trænar av oss.. ja bara æter jag.. +2 kg på lanzarote o nu pga d som hænt så e d bara inne, o tv o kramas som gæller... Massa kramar

2009-01-25 @ 21:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0