Tanten med mobilen.

I dag har jag säkert sett det roligaste som jag har sett på länge. Efter att jag hade varit och shoppat i stan med Michaela lite tog jag spåran hem. I sörnäs var det en bil som var helt fel parkerad vid ett övergångsställe. Då kommer det en gammal tant förbi gående med ryggen lite nerböjd, skinnmössa på huvudet och lång dunjacka. Hon var säkert närmare 80 år. Så stannar hon upp och ser på bilen, sticker ner handen i handväskan och tar upp sin mobiltelefon, fäller upp den och tar en bild. Det var nog det sista jag trodde hon skulle göra. Helt sjukt humor.
Ja, jag har ju varit och shoppat i dag. Jag hade egntligen inte råd, men jag bara älskar kläderna i Gina Tricot så mycket. Och senare på kvällen så skicka faktiskt Anna och fråga om jag vill vara barnvakt nästa vecka så då kommer jag att jobba ihop de pengarna igen.
NU i duchen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sofia i alppila? va sku hon där å göra?

2009-01-08 @ 21:46:35
Postat av: michaela

Helt jättetur att du får jobb!

2009-01-09 @ 11:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0