Vem är det egentligen som har stora testiklar?

Monogama primarter (såsom babianer) som lever i utspridda familjeenheter tenderar att ha små testiklar. Polygama primarter (såsom schimpanser) som lever i stora grupper har större testiklar. Detta kan vara en följd av det som man kallar spermiernas krig.
Intressant eller hur?
Jag har ett problem som jag hoppas att ni kan hjälpa mig med. I går när jag var ut på länk fick jag jättesjukt i min vänstra vrist, men på insidan.

Vet ni vad det kan vara?

Kommentarer
Postat av: michaela

Kanske du sku behöva såna där stödsulor, vet du att du int går helt rakt utan foten ramlar in lite. Ja har såna. Vi kan diskutera det idag.

2009-01-17 @ 06:12:01
URL: http://michaelasvida.blogspot.com
Postat av: Anonym

ja har lite liknande, + beninflammationer i smalbenet. men jag stöder inte rätt med foten. kanske du oxå belastar lite fel?! eller använder den för mycke på en gång?

2009-02-19 @ 22:30:00
URL: http://malinsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0