Jag vill inreda!

Jag vet att det säkert ännu kommer att ta över ett år innan jag flyttar, om allt går som planerat flyttar väl jag och min syster ihop hösten 2010. Jag har ju förståss en massa önskemål, en tvåa i Tölö med stora fönster, högt till tak och fin utsikt. Och stor lägenhet med ett massivt och nyrenoverat kök. Troligtvis kommer vi nog att få nöja oss med något lite mindre och enklare. Det jag skall skaffa till den nya lägenheten är en ordentlig skohylla. För då kan jag börja skaffa mer snygga skor åt mig. Dessutom skall jag gå igenom röda stugan (ett hus som vi har på gården som är fullt av saker som vi för tillfället inte behöver men som vi inte vill slänga bort) och se vad jag hittar för intressant. Har redan hittat en gammal stereo som jag tänker ta till nya lägenheten, den är skit cool.

Idag var det meningen att pappa och jag skulle köra ner Aquadorn till Padva från Pojo, men mamma meddela idag morse att han inte kunde heller för att han måst leverera en kunds båt istället. Så, jag får vänta tills fredagen innan jag får åka båt. Hoppas att det sku vara fint väder då! Tror jag far relativt tidigt in till Helsingfors idag, måst fara in till centrum och köpa lite nödvändiga saker, fick nämligen lön igår. Me like.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha du liksom vari å shoppa utan mej..fyy lee fyy :(

2009-06-16 @ 17:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0