Min midsommar

Denna midsommar har jag konsumerat hela två öl. En på torsdag kväll och en på lördag kväll. Livat i holken! Jag jobbade på torsdagen och for genast efter det hem till Pojo och sen vidare ner till Padva. Där lekte jag firemaster och satte eld lite här och där. På fredagen fick jag äntligen åka båt, upp till sommartorget. Jag älskar verkligen vår nya båt, bästa vi någonsin haft. Lite deppad körde jag tillbaka på fredag kväll till Helsingfors och på lördagsmorgon var det jobbet som gällde. Efter att jag sovit i cirka två timmar när jag kom hem från jobbet begav jag mig till Lina där vi hade inomhus pic-nic med supergod mat! Var hemma igen runt ett tiden och sen upp på söndan och på moronskift igen. Hurja grejer also!

Kommentarer
Postat av: Dagny

vännen min då! du ha då haft en livad midsommar :P Ja hadd världens lugnaste midsommarafton.. hehe, här firas d ju int, så ja glömd helt bort d. På lördan ble d fest istället.. alldeles tillräckligt oxå, urk burk. Ja ringer ti dig här nån dag, bara ja får fixat me pengar på kontantkort o sånt.. ha vari lite yrsel me d. Ble super yrsel runt mams födisfest oxå. Typiskt! jobba INT ihjäl dig! puss!

2009-06-22 @ 15:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0