Mina inköp på resan

Jag köpte ju ingenting i Norge, men i Sverige köpte jag lite kläder.


Lila klänning/topp med knappar på framsidan från Monki. Färgen på första bilden är den rätta.

Grå oversized skjorta från Monki.(tryck på bilderna)

Mörkblå oversized kavaj från Monki, Monki är min favorit butik.

Armbandet i mitten är nytt och från Pilgrim.

Kortärmad dragkjeds huppari från New Yorker. Köpte en skjorta åt Lina oxå från den butiken.

En vit sommarklänning från H&M, som dessutom var på 50% rabatt.

Det sku jag ännu kunna tillägga att vi allt som allt körde typ 3000kilometer på vår resa.

Kommentarer
Postat av: Modebloggaren S

Hehe, kul när inlägget börjar med "Jag köpte ju ingenting" och sen nio bilder:-) Klart man ska konsumera, bra för konjunkturen!

2009-06-10 @ 15:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0