Torsdag

Så, vad har jag gjort i dag? Inte läst på tenten iallafall. Jag var till tandläkaren. Summa = tre hål och en rotfyllning. Måste till henne igen i måndag (om du läser det här Lina betyder det tyvärr att jag inte kan komma till Molly's på söndagen) och fixa rotfyllningen. Jag började nästan gråta idag när hon gav bedövning åt mig, det tog så sjukt.
Var en sväng till Emma också, hon var ganska trött och sov.
Sen har jag sett en jätterolig film - Burn After Reading - med bland annat Brad Pitt (den mest komiska rollen jag har sett honom i)  och George Cloony. HAHAHA, extremt rolig film!

Kommentarer
Postat av: Jeffi

Jag tycker den filmen va skit. :O Men jag antar att man ska ta den med en nypa salt?

2009-06-12 @ 18:40:21
Postat av: Lee

Jepp, den var ju en aning överdriven, men dt var dt jag gilla med den :)

2009-06-12 @ 18:45:45
URL: http://livslifechange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0