Varför är det så svårt att läsa på tent?

Jag har haft tid att läsa på min tent ända sen måndagen. Jag har läst en slide. EN powerpoint slide. Det finns säkert 100 slides kvar. Nu sitter jag och ser på Beck, läser Flickan som lekte med elden, äter smörgås och drömmer om att få bo i Los Angeles. Och allt på en och samma gång. Plus att jag nu skriver blogg. Jag vill göra allt annat än läsa på tenten. Och så vill jag inte gå och sova för imorgon skall jag till tandläkaren. Jag vill inte! Men det är lika bra att få det undanstökat. Vad annat? Har varit ner till Padva idag, det var kiva. Har hängt med mina föräldrar som alltid är lika roligt och underhållande. Kanske alltid är lite att överdriva, men för det mesta i alla fall, och speciellt när man nuförtiden inte ser dem så ofta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0