Dreams

Jag har haft så konstiga drömmar på senaste tiden. Liknande drömmar, som alla slutar med att jag vaknar och är superlättad att det bara varit en dröm. Som till exempel här en natt så drömde jag att jag var på högåsa i Pojo och kunde se vårt hus därifrån. Vårt hus är precis under ett berg och så märkte jag mittiallt att det började brinna uppe på berget och branden spred sig jättesnabbt ner till vårt hus. Jag började springa hem för jag visste att alla andra var hemma, och jag sprang och sprang, det tog jättelänge före jag var hemma och huset brann redan. Och så sprang jag in och sökte alla andra men ingen var där och jag sökte och sökte men hittade ingen. Jag minns att det var så frustrerande, och sen vaknade jag och var super lättad att det bara var en dröm. Natten efter det drömde jag att jag skulle vara barnvakt till Sara och Belinda. Jag hade min syster Lina med och vi började få bråttom att hinna i tid. Så vi sprang och sprang och tiden gick bara fortare och fortare. Jag tappade bort mig och tappade bort Lina. Och hela tiden sprang jag. Igen en jättefrusterande dröm. Och det som också är så konstigt är att mina drömmar känns så verkliga. Vad betyder det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0