Förr i tiden

När jag var hem i helgen så gick jag igenom lite foton från min barndom och tog några med mig till stan så jag kan laga ett fotoalbum. Jag tycker vissa är så roliga att jag vill visa dem för er. Jag har ju ingen skanner så jag fotade fotona, kvaliteten är inte den bästa med andra ord.


Jag och Ida har väldigt roligt med pappa

Jag och min kusin Sabina bruka ordna sommarteater hos min farmor varje sommar
Jag och bebisLina i Vättlax

Yrvakna i Padva

På padvabeachen

Pappa, Ida och jag någonstans i Belgien (kolla in min far!)
Jag och syster Ida i Holland

Disneyland!

Ida var ganska busig när hon var liten

Inte kanske det mest smickrande foton på min mor och far <3

Jag i Tahko, snygga brillor!

Kusin Jeffi, jag och Ida utklädda

Millenium! Michaela försöker sätta eld på sitt hår, tror jag..
På min komfirmation med mina gudföräldrar..

..min mormor..

..och mina föräldrar. (jag=teini)

Och till sist ett häligt sommarfoto; jag simmar i Atlanten

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygga konfirmationsskor! Hej vet du va, din millenium klänning va helt sjukt snygg...

2009-03-26 @ 16:01:01
Postat av: Lee

Jag har en stark känsla av att anonym är sarkastisk... haha. Millennium klänningen sydde jag faktiskt själv :D

2009-03-26 @ 16:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0