Hahahahahahahahahahahahahaahahahahahahaahahahaha! Jag dör!

Två killar ~15 år står i kön till Topspin på Liseberg. Den ena killens mobil ringer, han svarar och pratar en kort stund.
Kille 1: Vem var det som ringde?
Kille 2: Det var min mor.
Kille 1: Aha, vad sa han?
Kille 2: Va? Vadå han?
Kille 1 (suckades): Men åh, vad sa honom?
Kille 2: Det var min mor!
Kille 1: Jaha, tyckte du sa bror.

En kille ~20 och en blond tjej ~20 står och kollar på hudrengöringsprodukter. Tjejen pekar på Neutrogena blackhead scrub.
Tjejen: Åh, den här vill jag ha!
Killen: Va? Den där?
Tjejen: Ja…?
Killen: Ja men det står ju blackhead. Ska inte du typ ha whitehead?

Ett kompisgäng står och hänger och en någon tar fram en helt vanlig digitalkamera.
Kille ~27: Åhh, en sån där kamera utan telefon!

I spårvagnen som är fylld med folk sitter en tjej ~20. Bredvid henne sätter sig ett fyllo ~50 och börjar prata med henne. Tjejen ser besvärad ut
.

Fyllot: Lyssna och titta nu!
Fyllot (skriker): Då var det biljettkontroll, om alla plockar upp sina kort så går det mycket fortare!!
En del folk börjar tränga sig mot dörrarna och ser smått panikslagna ut. Tjejen och fyllot skrattar högt


En alkis ~50, med mycket gäll och pipig röst, står i kassan på Konsum och ska betala.

Kassörskan ~20: Hejhej, Bosse!
Alkis: Hej! Hur känner du mig?
Kassörskan: Men jag vet ju vem du är, pappa känner ju dig!
Alkis: Jaha, jaha… Är jag snygg eller?
Kassörskan: Hmm… (Vrider på sig) Njaaaeee…
Alkis: Har ni smink här? Jag tror jag skulle se väldigt bra ut i smink. Jag har en kameraställning hemma, jag skulle behöva lite smink… Är jag snygg eller?
Kvinna ~45: Men Bosse, du kan ju inte ha smink på dig!
Alkis: Men… men… jag har ju en kamera. Hur vet du vem jag är?
Kvinna ~45: Du har ju alltid bott här, klart jag vet vem du är!
Alkis: Jaaa.. Ni blir aldrig av med mig!
Tystnad.
Alkis: Är jag snygg eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0