Hello there!

Jag har egentligen inget att berätta. Idag ska jag på jobb, det är så jobbigt att fara på jobb, men sen när man är där så är det inte så farligt. Jag längtar till lördagen, även fast vi har skola då. Men sen när den föreläsningen är över så kan man pusta ut. På söndagen skall jag till Michaela och Micke och planera min och Michaelas resa i sommar. Vi ska fara på roadtrip till Norge och hälsa på vår härliga vän Dagny. Jag vill att det ska bli sommar nu. Hoppas man sku hinna ligga mycket i solen i sommar och bli brun. Jag ska ringa nästa vecka till Folkhälsan och höra om de kan erbjuda mig jobb på sommaren också, annars vet jag inte vad jag ska göra.
Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0