It's weekend!

Gud vad det känns skönt med veckoslut. Har varit i skolan varje dag denna vecka, och jobbat en kväll. Ska på jobb imoron också, men det ska bli helt kul. Jag trodde jag skulle få lön idag, men får den först i slutet av månaden. Aika kakka för jag har inte så mycket pengar på kontot (läs: ingenting). Men det fixar sig, det gör det alltid.
På onsdagen ringde de från Fiskars och erbjöd mig sommarjobb. Jag ringde dit nångång i början av Februari var det väl och då sa de att de inte fick ta någo sommarjobbare, och att jag skulle söka sommarjobb från något annat ställe, men att de skulle ringa om situationen ändrar sig. Vilken den tydligen hade gjort nu. Jag funderade nu lite av och an vad jag skulle göra, men bestämde mig för att jobba i Vanda i sommar. Kändes dock lite skit att tacka nej igen, gjorde det förra sommaren också när jag redan hade jobb på Shell då. Men, nästa sommar kanske. Sku ha varit kul, speciellt med alla Fiskars saker jag skulle ha kunnat köpa för billigare pris.
Jag håller på och skriver en rap sång om mina klasskompisar. Den kommer att bli legendary.

Kommentarer
Postat av: anso

Vill du publicera sången på bloggen sen =)

2009-03-14 @ 10:36:50
Postat av: Anonym

Lee du kan ta ut ett förskott på lönen oxå om du vill :)

2009-03-16 @ 00:04:47
Postat av: Anonym

Lee e bäst ingen protest:) va synd att int du e på fiskars, då sku vi ha vari närmare varandra i sommar!!

2009-03-23 @ 15:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0