Lees Provinssi

Jag ligger så i valet och kvalet om jag skall åka till ProvinssiRock i år eller inte. Det är inte så många band där ännu som jag sku vila se, men Placebo sku vara helt härligt att fara och lyssna på. Och så är det ju inte heller bara för musiken man far dit.. Jag vet inte om ni minns (ni som kände mig på den tiden) att jag träffade en kompis som hette Emma när jag bodde i Bryssel? Nå, iallafall, hon sjunger i ett band som heter Le Corps Mince de Francoise och de ska oxå spela på Provinssi, sku va coolt och fara och se på henne och hennes band!

Jag och Emma påväg till nattklubben Le You

Om jag skulle få bestämma vilka band som skulle uppträda på Provinssi skulle det se ut på följande sätt:

International bands:
Coldplay
Placebo
Röyksopp
Kings of leon
The Bravery
U2
Audioslave
Muse

Finnish bands:
The Crash
Disco Ensemble
Le Corps Mince de Francoise
Poets of the fall
Apulanta

Jag borde bara åka till Belgien och gå på Rock Werchter festivalen, de har ABSOLUT de bästa artisterna i år.

Bilder från Provinssi 2007 & 2008:








Kommentarer
Postat av: S

Jag skulle definitivt komma på din festival! Finansiering anyone? Kulturfonden?:-)

2009-03-16 @ 10:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0