My summerplans

Jag har sån sommarlängtan att jag redan har börjat planera vad jag skall göra denna sommar:

Bilsemester med Michaela - Vi skall åka till Norge och hälsa på Dagny i början av juni, bara Micke släpper iväg oss. Han tycker tydligen att det är farligt att vi ska köra bil i främmande land. Jag håller inte alls med.
Sommarjobb - Skall jobba på Vandahemmet från den 15.6 till 16.8.
Mammas 50års fest - Stor fest i Padva, hon fyller faktiskt år idag men befinner sig för tillfället på franska rivieran så vi firar henne först i sommar.
Padvastock - 1-2.8! Sätt det på minnet. Då ordnar jag (förhoppningsvis) en festival på vår sommarstuga.
Stockholm - Skall och se på världens bästa bänd igen, nämligen Coldplay. Kommer att befinna mig i Stockholm på min födelsedag så jag tycker att mina medresenärer borde fixa ett trevligt program åt mig den dagen. Följande dag är då konserten.

Annars skall jag försöka sola så mycket som möjligt. Upptäcka Helsingfors på sommaren. Komma ihåg att gratulera Sara på hennes namnsdag den 19nde juli. Vara i Padva genast jag har mer än en dag ledigt och inga andra planer. Simma. Festa. Grilla. Ha skitkul!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja tror ja får ge upp hoppet på sommarjobb, och alltid ibland göra nån tur på fältet och hoppas att vi inte blir ruinerade...Så då kan vi ju vara längre borta, eller så att vi har tid menar jag. Å leva sjuke billit!

2009-03-29 @ 17:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0