Sommarjobb, YEAH!

Så, på fredagen var jag ju på morgontur på Vandahemmet, och så där efter lunchen räkade jag se att förståndaren hade kommit dit så jag gick och frågade om de behövde sommarjobbare. Och svaret var ja. Vi gick sen och skrev under kontraktet och diskuterade praktiska saker. Kommer att börja jobba den 15nde juni så jag har lite semester där i början av juni och då åker väl jag och Michaela till Norge på en roadtrip. Jag slutar jobba den 16nde augusti så där har jag också lite ledigt innan skolan börjar. Då åker jag med min syster och Jonas till Stockholm för att gå på en Coldplay-konsert. Jag längtar så till sommaren!
På lördagen hade jag skola. Seminarie från typ nio på morgonen till tre på eftermiddagen. Som tur hade jag min dator med så tiden gick relativt snabbt. Efter skolan for jag och sju andra från min klass hem till en klasskompis och lagade mat och drack lite alkohol. Det var helt skitkul. Vi spelade Alias, sanning och konsekvens, "jag har aldrig" och mitt på natten spelade vi ännu lite Wii. Att yoga när man är påverkad är inte det lättaste kan jag berätta. Mycket fnitter och roligheter.
Lite bilder:

Idag var jag till Michaela och Micke och hängde. Vi planera lite resan, var till Subway och sen såg vi på lite program. Jag ville inte alls fara hem, för jag visste att hemma skulle jag bara behöva göra en tråkig inlämningsuppgift som skall vara färdig imorgon. Nu skall jag kanske fara och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0