Tisdag = tung dag

Idag for jag hemifrån där vid en halv sju tiden. När jag kom ut till "stora vägen" körde min buss förbi mig, så jag tänkte att jag går till nästa busshållplats istället för den är närmare böle ifall det inte sen kommer en buss på länge. Och medan jag går så kör ju nästa buss förbi mig. Jag gjorde det än en gång o tänkte att jag går sen ännu till nästa busshållplats eftersom det ändå var en sju minuter tills nästa buss skulle komma. Och gissa inte då om bussen är i förtid och kör snabbt förbi mig. Så jag missade TRE bussar idag morse. Sen gick jag hela vägen till Böle och tror ni inte att jag missar mitt tåg?! Ja! Nå, det går ju ganska ofta tåg till Dickursby, så jag hann till jobbet, med en minuts marginal. Så min morgon började inte så där toppen direkt.
Jobbet gick nu ändå bra och när jag slutade for jag genast in till centrum och därifrån och söka Sara. Vi gick hem och spelade Nintendo DS och åt mellanmål innan Sara stack iväg på gymnastik. Sen gick jag och sökte Belinda från ett barnkalas och därifrån for vi hem och åt middag och lekte doktor. Idag hade jag svalt en bomb som åkte ända ner i mitt ben och explodera under min knäskål, så jag hade lite sjukt i benet.
Nu är jag äntligen hemma igen och borde tvätta kläder till resan, men sängen ser SÅÅÅ lockande ut. Jag måst ju sova ordentligt inatt så jag orkar shoppa på Hullut Päivät imoron! Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0