Endast 13 dagar kvar..

..av praktiken! Och jag drog just ner gardinen. Solen störd mig och jag ville flytta på gardinen, men i stället kom hela grejen ner. Hur ska jag orka sätta upp den igen?! Jag har också spionerat på min granne idag med kikare. Hahaha! Hon (en gammal tant) har nämligen en bild i fönstret svängd utåt och jag kan inte se vad eller vem det är som är på bilden. Och kikaren jag har är något fem euros skit som jag har köpt för länge sen på en Robbie Williams konsert. Så jag vet fortfarande inte vad bilden föreställer. Jag köpte godis just när jag var ner till butiken.

Varför är det alltid så jobbigt att stiga upp på måndagar, oberoende om man har sovit ordentligt på veckoslutet eller inte? Jag bara undrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0