2005

  • Var jag kär i en milikar som jag hade smugglat hem eftersom han hade rymt från brigarden för att fara på krog och han måddes därför gömma sig för SP:na.
  • Har jag varit mycket initiativ tagande.
  • Har jag "studerat" ryska i Åbo.
  • Var jag helt obsessed vid tanken att ha en pojkvän.
  • Snöade det ännu den 21:a april.
  • Åkte jag på äkkilähtö till Turkiet med Michaela och Dagny, som visades sig vara en toppen resa med mycket sol, alkohol och killar.
  • Fundrarde jag på att börja studera vid Arcada. Jag citerar: Arcada. mn ja vet it rikit om ja sku vila dit, o dt e ju it en bra sign att ja it vill dit..äh faan nu råddar ja bara..
  • Åkte jag båt för första gången (den sommaren) först den 16:nde JULI. Skandal!
  • Har jag sökt jobb till sode (caféet inne på brigarden).
  • Har någon kärring på Origo velat mörda mig.
  • Hälsade jag på Dagny i Spanien och reste med henne från Cadiz till Barcelona med tåg. Vi bodde i ett hostel som hette New York och hängde med tyskar. Jag pratade, tänkte och drömde om britter hela tiden.
  • Studerade jag ryska i Borgå
  • Tappade jag min dåvarande telefon i nyktert tillstånd.
  • Skrev jag blogg i fyllan på kstads dialekt utan någon vidare framgång: hej, klockon e 04:22 o ja kom just heim-- ja ska gifta mj me Dom, han e underbar!!!! Lina o ja så nä vi gick he gå så bestämd vi oss fö att gå via dt anrda intenatet o ringa på dörrklockon o si om nån svara.. o så va dt Robin sm öppna.. Liiite nolot, så vi va in dit osej hu dej så hut därin.. puss ja älskar alla!" o där me basta o pasta ---- Lina har ecuador på sj.. nui tar honn he bort ---- Lina spyr på wessan,.. inge kul
  • Besökte Kristinestads barer för första gången och blev helt förälskad. (I barerna då)
  • Har jag haft kärleks och kompis bekymmer som i dagens läge verkar helt otroligt löjliga.
  • Sjöng jag i en kör; Voice of joy.
  • Drack jag alkohol nästan varje helg! GO ME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0