Imorgon bär det av!

Hello! Igår var jag på studentkaffe till min småkusin. Det var så hett ute att jag svettades när jag satt i solen, skönt! Och dom bjöd på bland annat vattenmelon och jordgubbar, mums så gott! Mamma och pappa hämtade i samma veva min bil dit till kalaset så jag tog den sen därifrån hem hit till Helsingfors. Imorgon åker jag och Michaela iväg på vår resa, ska bli helt härligt! Jag var på kvällen till Lina och såg på två filmer; Arn och He's not that into you. Lina gillade Arn, jag gillade den andra filmen. När jag just höll på att somna sen börja jag få panik över ifall jag hade låst alla bil dörrar. Jag brukar aldrig annars få panik över sånt, men jag tror det är för att bilen är extra viktig nu. Så när jag kom hem idag så måddes jag ju gå en sväng via bilen och se att allt var okej, vilket det förståss var. Nu ska jag packa, städa och fixa färdigt mina skoluppgifter. Fast jag mycket hellre skulle vilja ligga på stranden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0