So long!

Om sju minuter går jag och lägger mig. Sen stiger jag upp pigg och glad klockan 5.30 imorgon bitti och lagar mig klar för jobbet. En timme senare vandrar jag till böle och åker tåg till jobbet. Där skall jag jobba 14 timmar i ett sträck, utan mina inneskor, för dom glömde jag förståss på praktikplatsen. När jag slutar skall jag troligtvis åka till Michaela och Micke för att se på ESC och om de bara passar dem blir jag där övernatt. Sen stiger jag igen tidigt upp på söndag morgon och åker tillbaka till jobbet var jag spenderar halva söndagen. Så om allting gå som planerat kommer jag att lämna min lägenhet imorgonbitti halv sju och återvända på söndagen cirka 15.30. Skall bli helt supertrevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0