Walk on the ocean

Jag var till Ettan (en krog i Ekenäs för dem som inte vet) på lördagen. Det var roligt, såg många bekanta, och drack även en hel del. Just innan krogen skulle stänga sväpte jag i mig två stycken tequilashots, men det borde jag inte ha gjort! Igår led jag av århundradets värsta hang-over. Jag har nog aldrig mått så dåligt förrut i mitt liv (pga. av alkohol då). Jag hade Emma på besök, hon var där i kanske två timmar av vilka jag kanske var vaken i 15minuter allt som allt. Först en sex tiden på kvällen orkade jag stiga upp och försöka få i mig mat. Åt en micropizza som pappa had köpt till mig, det tog ungefär en halvtimme för mig att få ner den. Nej huhu säger jag. Inga tequila för mig mer.
Idag borde jag redan ha gjort en skoluppgift, men jag har kanske skrivit tre rader, går bra det här. Jag vill bara att praktiken och skolan ska vara över så jag och Michaela kan gasa iväg till Norge. Bara en vecka kvar nu! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0