Första gången

Ni vet det där legendariska att man tvättar sina vita kläder och så har det i misstag kommit med en röd socka och så är all din vit tvätt ljusröd mittiallt? Det lyckades jag med idag, men det värsta är nog att jag med flit satte dit den röda sockan (som i det här fallet var en tröja). Jag visste ju att chansen att det skulle hända fanns där, men varför skulle det nu hända mig? För dumt huvud får kroppen lida (eftersom den måst ha på sig missfärgade kläder).
Jag har packat (halva) kappsäcken full. Nu återstår det bara att packa andra halvan.
Snubblade över en underbar cover på en sång idag, definitivt bästa nya som jag har hört på hela veckan. Njut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0