Inte min morgon

Idag morse hade jag inte roligt. Jag hade bestämt mig för att starta mot Böle 6.30 för att hinna i tid till jobbet. Och som vanligt hade jag satt min väckaklocka och min telefon att ringa. Min väckaklocka hade jag dock satt att ringa 4.30, en timme tidigare än vad jag hade tänkt stiga upp, och dessutom var den fortfarande i sommartid, så egentliga tiden den ringde var 3.30. Som tur märkte jag det och det kändes skönt att jag sku få sova en par timmar till innan jag skulle stiga upp. Men min telefon hade jag satt att ringa 6.30, en timma för sent. Så jag fick rusa upp och slänga på kläderna och springa till Böle. Veckan skulle definitivit ha kunnat starta bättre.
Resten av dagen har varit bra, som tur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0