It wasn't enough

Tydligen tyckte jag inte att den här veckan var tillräckligt tung. Idag när jag var barnvakt efter praktiken ringde de från avdelningen och ville ha mig på jobb efter att min praktik är slut imorgon. Och jag kunde ju inte säga nej. Så imorgon blir det praktik från 7.30-14.30 och sen jobb från 14.30-21.30. Som tur är det inom samma hus jag ska vara, behöver bara byta våning. Ja, och jag menade ju klienterna när jag skrev invånare igår.
Vad annat? Jag hade jätteroligt på praktiken idag, utvärderingen gick över alla förväntingar och jag fick mycket positiv feed-back. Eller egentligen bara positiv, måste ha gjort bra ifrån mig.
Och barnvaktande gick också super. Vi bakade chokladmuffins med S och hennes kusin och sen spelade vi Wii. Härligt, härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0