New York



Ända sedan E skrev på sin blogg att hon vill åka till New York har jag gått och längtat dit. Och så tänkte jag, att jag lever bara en gång så varför skall man då inte göra det man vill göra, sätta pengar på sånt man vill och njuta av den lilla tid vi är här på jorden. Så jag ska åka till New York. Förhoppningsvis blir det redan i januari, men kan ta lite längre innan jag har fått ihop tillräckligt mycket pengar. Och E, jag förväntar mig att du också kommer med!



Det finns ju en stor chans att jag inte får åka till USA på utbyte nästa höst, eftersom det måste finnas någon som vill komma till Arcada från den skolan för att jag skall kunna fara dit. Så därför vill jag nu åka och inte vänta på en mer passlig tid, vem vet när det är. Och man kan ju alltid åka flera gånger.

Kommentarer
Postat av: E

YES, Januari!! Jag ÄR med, såklart :)

2009-11-24 @ 00:15:52
Postat av: Jeffi

Haloj. Varför blir de ingenting..?

2009-11-24 @ 15:38:15
Postat av: Jeffi

Hej. :) Tyvärr har jag inga bilder eftersom akkun ti kameran e död. Har nog kompisar som fota å lärarna tog en massa, du kanske snubblar över någo på facebook? Annars får du påminna mig att lägga ut dom här när ja ha fått dom.

2009-11-25 @ 15:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0