What is this?

Jag, som ytterst sällan har huvudvärk, lider av det för fullt här hemma. Började när jag slutade jobbet, och allt jag försöker göra för att få bort den misslyckas. Visserligen har jag inte tagit värktabletter, äger inga. Misstänker att jag har huvudvärk på grund av sömnbrist. Men jag hinner ju inte sova, det är för mycket som måste göras innan jag åker iväg och allt för lite tid. Så första dagen i London sover jag väl bara.
Ser fram emot lördagen, då ska jag få fira lillajul med min gudson.
Igår var jag med familjen Lönnblad på frukost buffé till Fazer, mycket lyckat! Läs mer om det på Michaelas blogg!
Nu väntar jag på att tvätten ska bli färdig så jag kan hänga upp den och sen gå och sova. Väckning om mindre än sju timmar. *snark!!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0