Bon voyage

Jag sku vila resa, resa, resa. Till London kommer jag väl nästan 100% säkert att fara ännu före jul, men jag har en otrolig lust att åka till Paris just före jul. Det sku vara helt magiskt att få gå upp för Champs-Élysées när den är smyckad med julljus! Och barnet i mig vill besöka Disneyland igen, där är säkert också helt otroligt vackert vintertid. Men troligtvis blir detta bara drömmar för mig, pengar har jag ju inte överlopps av.
Nu ska jag försöka vara en flitig studerande. Trevlig helg alla!

Kommentarer
Postat av: ida

vi kan ju fråga mamma o pappa om dom vill sponsra att vi far ti disneyland över en dag medans du e här ;)

2009-10-25 @ 03:53:29
URL: http://paparazzzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0