Efterlyses: Motivation

Jag sku verkligen behöva lite motivation till att skriva mina skolarbeten! På fredagen skall organisation & ledarskaps dagboken (på typ 10 sidor) vara inne, och på måndagen skall hemtenten vara inne. Och jag har inte börjat på hemtenten, och skrivit bara en halv sida på dagboken.
Jag känner mig motiverad att göra en massa andra saker; motionera, läsa min bok, laga mat, läsa mera om Aloe Vera och planera, ja, till och med städa. Men skoluppgifterna orkar jag inte ens se på.
Och så är jag ledsen för att min lärare är sjuk, så jag måst vänta ännu en vecka innan jag får reda på när jag kan åka och hälsa på min syster till London.
Men annars är jag på jättebra humör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0