Hungrig

Jag sku vila börja kocka mat åt mig nu mitt i natten, men det är väl kanske inte riktigt den bästa idéen. Därför kan jag berätta åt er istället vad jag har grejat med på sistone. På onsdagen var jag till gymmet tidigt på morgonen, steg upp klockan 6! Efter det åkte jag in till centrum och träffade Lina. Vi sku shoppa. Jag hittade en Nike träningsväska (på 40% REA) och basic underkläder. Lina köpte skor, mössa och halsduk. Halsduken är en sån som inte har någon ända, en sån vill jag också ha! I skolan så fick vi öva på att sticka varandra, det var helt kul, även fast jag inte fick chansen att skrika som en gris. På kvällen tog jag spåran till Lina, hon färgade mitt hår och vi såg på Män som hatar kvinnor.
Idag har jag varit till ett museum och målat, det var också helt nice, vi hade bara lite för lite tid. Efter det åkte jag och hämtade B och så gick vi hem till dem och lagade läxor och annat nice eller bajs. Var hemma efter sju och sen gick Emma och jag på en promenad runt tölöviken. Nu borde jag städa, men jag är hungrig och därför bloggar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0