Let's see

vad som har hänt på sistone. On friday hade vi ett långt seminarium i skolan, och tyckte därför att vi behövde få slappna av efteråt. Så vi åkte till mitt och lagade tortillas. Drack lite alkohol gjorde vi med, och sjöng och spelade Alias. Helt toppen kväll! Lördagen togs med chill-attityd. Jag städade och såg på olika program, på kvällen var jag ut och åt med Olle & Olle. Vi var till Memphis och jag åt lamm, supergott! On sunday jobbade jag hela dagen, 14 timmars jobbpass igen, så den dagen gjorde man inte så mycket annat. Today har jag pratat engelska i skolan och sen varit på kaffe till Kampen med Michaela och Micke. A short summary of what I've done, så att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0