Mitt liv

Blev lite inspirerad att läsa Boken om mej här en dag, och jag blev så sentimental. Så söta grejer, jag kommer att älska att fylla i såna böcker åt mina barn.

"Hur förberedde sej mamma och pappa för min ankomst? -- Ännu på BB när du gav tecken att du ville ut, så passade pappa på att ta sej en tupplur. Men han var med och såg dej komma till världen och han tyckte du var underbar, så underbar att han inte fick fram ett ord. Det var bara tårar som kom."
"När? -- Överraskade jag med mitt första leende: 30 september -85 (pappas namnsdag)"
"När? -- Var jag första gången i kyrkan: 3 dec 1986 (jag pratade mera än prästen)"
"Mina första ord och meningar -- Si mamma, si pappa var ett populärt uttryck när du körde med mopon"
"Mina första lekar och leksaker -- När du var ung. 1år2mån lekte du kuragömma. Lekte ingen med dig förde du kramdjuren bakom soffan och smög dej på dem. Du hade mycket roligt."
"Mitt första älsklingsdjur -- Ett annat kram'djur' är Emil (en stickad clown), honom började jag våldföra mig på vid ca. 5mån ålder. Jag bet honom i fötterna, rev honom i håret och rosetten och dessutom var han jätteskön att ligga på!"
"Mina bästa lekkamrater -- Pappa!!! Moffa kom som god tvåa."



Kommentarer
Postat av: Jeffi

Det är roligt att läsa sina gamla bebisböcker, tyvärr är inte min så värst väl ifylld. :/

2009-10-13 @ 16:19:47
Postat av: BabyMamaDrama - by Caroline

Hej! fin blogg!!!

ska vi följa varandra på bloglovin?



För ny musik kolla också gärna in: http://coolwhateva.blogg.se/

2009-10-13 @ 16:57:32
URL: http://babymamadrama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0