Spöken i min lägenhet?

Det har varit mycket prat om läskigheter den sista tiden, kanske det beror på att det snart är Halloween. Jag fick höra en dag om en kvinna som hade haft en karl som bodde under hennes säng, och sen dess ha jag ibland kännt lite obehag. Och nu har det börja hända konstiga saker i min lägenhet! Kanske jag bara inbillar mig, men på lördagen när jag sku fara och möta min syster till tåget så stängde jag dörren till badrummet och där bakom låg ett örhänge som jag aldrig förut i mitt liv har sett, konstigt! Och samma sak hände igår när vi sku gå ut och gå med Lina, på samma ställe låg en pusselbit! Det händer konstiga saker här!

Känner någon igen detta örhänge?

Eller den här pusselbiten?

Kommentarer
Postat av: Olle

Alltså Lennart, skojar du?? Fyy, vad äckligt! Och jag med mardrömmar, scary times... (Och nej, känner varken pusselbiten eller örhänget)

2009-10-26 @ 22:17:54
Postat av: Michaela

Pusselbiten har du tagit med hem från mig. Den passar perfekt in i det färgtemat

2009-10-27 @ 16:55:50
URL: http://michaelasvida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0